Söndag

Klockan är halv ett och jag har fortfarande inte fått i mig någon mat. Jag borde äta något nu! Men kräkreflexerna sätter igång så fort jag stoppar något i munnen. Ska göra mig spagetti och någonting till så blir det nog bra. Snart är det dags för första besöket hos barnmorskan. Det ska bli såå spännande. Men först har jag en tenta, redovisning och ett möte med studievägledaren. Förhoppningsvis får jag studera något mer intressant nu i vår istället för detta som jag gör nu. Dessutom kommer jag bli mammaledig till hösten så då blir det inget plugg på ett tag. Hoppas jag får ge mig in på Psykologi C sen till våren. Det hade ju vart så roligt! Men säkerligen mycket arbete. Jag tror C-uppsatsen är ett väldigt stort projekt. Men det kommer nog gå bra. Min kära man har redan nu rullat igång med sitt arbete och det känns hur bra som helst. Så vi får se hur det utvecklas längre fram :)
 
Dags att laga lite mat innan min mamma kommer hit för att titta på dom små kattungarna jag har här hemma. Fick tillbringa hela morgonen idag med att damsuga och torka upp efter dom så busungarna. Det hade ju vart så mycket lättare om dom bara kunde lära sig att gå direkt till lådan när dom är nödiga. Så hade de även rivit ner min blomkruka som står i fönstret bakom soffan. Hela soffan full med jord! Dom är ju så gudomligt söta men en liten del av mig känner att det ska bli ganska skönt att lämna bort dom till sina nya hem.

Kommentera här: