Torsdag

Precis hemma från skolan. har lite plugg jag måste ta itu med och det måste vara klart denna veckan, för nästa vecka börjar min nästa kurs på allvar och det blir en hel del plugg. Gick igenom kursplanen idag så det blir ett himla massa skrivande och läsande. Men förhoppningsvis väldigt intressant.

Illamåendet har inte blivit bättre. Det håller fortfarande på. Kräks varje morgon, och måste ha i mig något var tredje timme ungefär. Annars mår jag riktigt illa. Men jag får behålla maten iallafall, för det är när jag inte har något i magen som jag mår som mest illa. Och allt i lägenheten luktar äckligt! Måste städa hela tiden för att det ska lukta gott här inne och vara rent annars kräks jag. Det är lite jobbigt men man står ut med det ändå. Det är ju ändå ett litet liv som ska till :)
1 Anonym:

skriven

Uppdatera!!!!!!! :)

Svar: haha ja jag vet att jag vart dålig på det! Det kommer mer!
Therese Hedeblom

Kommentera här: