Steghylla

Nu har jag äntligen fått min steghylla som jag tittat på snart i... Ja, jag vet inte. några månader är det iallafall. Har tidigare tittat på en hylla på Åhléns men har tyckt att det svider lite i plånboken att lägga ut flera tusen, för vill nämligen köpa lite mer saker därifrån. (Har blivit lite snål nu med tanke på allt sparande vi gör) Det krockar lite med mitt ha-begär ;) Men nu hittade jag en fin stegylla på RUSTA för mindre än halva priset. :) Är jättenöjd!
 
 
1 Ida - Hon som föddes med LKG:

skriven

snygg :D önskar att jag hade haft plats och råd att köpa en :D men bor man på ca 7 kvadrat så finns inte riktigt platsen och pengarna finns inte heller när man är en fattig student :p

~ Följ min resa där jag flyttade 65 mil hemifrån, från familj och vänner för att plugga och bo på internat. Men även hur det är att ha fötts med LKG, det militära livet och mycket annat kommer du att få hänga med på! ~

2 Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma:

skriven

Tycker det är så fint med såna hyllor.

Svar: Ja verkligen :)
Therese Hedeblom

Kommentera här: