Solig Söndag!

Denna helgen har varit helt underbar. Våren har kommit! Det vet väl de flesta om eftersom det har varit varmt i stort sett hela landet. Jag har dock inte kunnat vara ute så mycket då jag har haft fullt upp med loppisen och i fredags kände jag mig inte så kry så jag stannade inomhus. Idag har Leia fått prova att gunga i lekparken för första gången och vi har invigt sittdelen på vagnen. Hon tyckte det var hur roligt som helst. Blir helt varm i mammahjärtat när jag ser min lilla dotter sitta i gungan och skratta. Har även varit en sväng hos en kär vän och hälsat på. Så idag har det varit mycket utomhus. Har inte tagit några bilder, det får bli en annan dag. Klocka är framställd en timma och det känns verkligen på riktigt att vår och sommar är på väg! Underbart! I morgon är det ny vecka och nya uppgifter att ta itu med.

Kommentera här: