Snart andra julen

Nu har vår lilla skatt somnat för att sova "middag". Idag somnade hon väldigt tidigt på mig i soffan, så fick gå in och lägga henne i sängen. I morgon är det dags att åka en sväng till Gekås Ullared för att inhandla julklappar. Snart är det julafton igen och det blir Leias andra julfirande :) Har ju sån fruktansvärd beslutsångest så jag kan ju aldrig bestämma mig vad jag ska köpa dock. Det ska bli en åkpåse till Leia pluss lite annat, men Graphic Devotion åkpåsen är slut för sesången.. Vilket irriterar mig. Varför köpte jag den inte tidigare. Men och andra sidan var jag ju inte helt säker på vilken jag ville ha. Den första jag tyckte var väldigt fin och häftig var ju Zebra åkpåsen. Så det får nog bli en sådan istället. 
 
 
 
Igår försökte jag fota min lilla sessa igen, men hon hade absolut ingen lust att sitta still eller vara med på kort så jag lyckades fånga ytterst få bilder. Men får försöka fler gånger :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: