Torsdag!

 
Känner mig  väldigt trött idag, likaså lilla tösen. Det blev en natt med många uppvaknande och det känns idag att det inte blev så bra sammanhängande sömn. Vi har mycket i skolan just nu, en hemtenta lades ut idag som ska vara klar om en vecka. Har läst igenom frågorna men mer har jag inte hunnit göra. I morgon fredag och lördag, söndag är det jobb som gäller så då hinner jag inte skriva så mycket på den heller. Och måndag är det föreläsning, kursintroduktion för nästa kurs hela dagen. Så först på tisdag kan jag boka in en heldag för tentan och då har jag fyra dagar på mig att få den klar. Lite stressigt! Men jag måste bara klara den! Än så länge har det gått bra och jag vill verkligen inte ha en hemtenta efter mig när vi sätter igång med vårt examensarbete! Idag är min enda lediga dag denna veckan. Först nästa lördag kan jag pusta ut, så det är bara att hålla igång till dess :)
 
Igår fick Leia sitt paket från Pomp De Lux och idag provar hon den nya klänningen och strumpbyxorna. Hade velat gå ut och prova nya overallen idag också. Men efter att Leia somnade klockan 12 så har klockan bara tickat iväg. Nu är det redan kolsvart ute. Hoppas vi kan få lite tid över efter jobbet på lördag eller söndag och komma ut lite :)

Kommentera här: