Lördag kväll

Bild från kvällens promenad
 

Hur har er lördag varit? :) Vår har varit väldigt bra. Började dagen med att jobba några timmar, efter det så mötte O och L mig efter jobbet och vi tog en sväng till barnens loppis i stan. Det anordnas varje år och det kan finnas väldigt mycket att fynda. Och såklart är det väldigt roligt för barnen! :) Funderar själv på att stå där, kanske nästa år och sälja av lite grejer som Leia växt ur :) På tal om det och att rensa. Köpte några paket med flyttlådor idag och snart börjar rensning och nedpackning av alla grejer. Det är något som jag inte sett fram emot vid flytten... Men det måste ju göras. Innan man börjat så känns det liksom; "Vart ska jag börja? Det är ju så mycket!" Har iallafall bestämt mig nu att jag börjar med klädkammaren och förrådet i lägenheten och försöka få bort så mycket som möjligt som inte ska med utan slängas/ska till insamlig eller säljas. Men det är ju det där med att börja också ;) 
Vi kommer ju att renovera lägenheten och jag kommer såklart att dela med mig av före och efter bilder på vår renovering. Nya möbler ska inhandlas också och nya soffan ska beställas redan på måndag! Jag är sååå glad att äntligen få byta ut vår soffa till något nytt och fint! :) 
 
Nu ska vi ta kvällen och jag ska lägga mig i sängen med L och läsa en saga för henne, eller två och sjunga lite sånger som vi gör varje kväll. I morgon blir det en tidig morgon då jag ska köra till Lidköping. 
 
Godnatt! <3

Kommentera här: