Vägen tillbaka till verkligheten

L trippar fram på grusvägen
 
Efter att jag suttit uppe länge, nästan dygnat och tittade på Oscarsgalan (som jag för övrigt blev lite besviken på, förutom några bra höjdpunkter) natten till måndag var jag helt avslagen igår. Det var skönt att inte ha några måsten, men när det blir så känns det nästan som man behöver ha några måsten för att komma igång igen. Idag hade jag ett, att åka till skolan och gå på föreläsning. Känna att man är på hugget igen. Det var skönt och när jag åkte till skolan i morse hade jag en sån härlig känsla :) trivs väldigt mycket med att läsa på högskolan. Ser det lite som ett arbete eftersom jag gör det och går in för det till 100%. Måste säga att det är ett otroligt lärorikt och det är riktigt skoj. Idag gick vi igenom anknytningsteorin. Väldigt intressant, dock en liten upprepning från psykologikursen men ändå intressant! Sen när man var helt inne i dom här tankarna om barns utveckling låg det ett brev hemma från BVC och ett frågeformulär om L.s utveckling. Ska ha med mig det sen när vi ska på 1,5 års vaccination om en månad. !,5 år! Helt otroligt! Det händer så mycket och man riktigt märker markant att hon lär sig så mycket, växer och utvecklas. Det blir bara roligare hela tiden :) <3
 
Dags för kvällsmat och lite planering för veckans träning. Tänkte börja med riktig styrketräning på gymmet istället för bodypump passen jag går. Bra komplement men vill börja med det riktigt tunga igen. Gjorde det ofta innan graviditeten men sen har det liksom runnit ut lite i sanden. Men vill verkligen börja ta tag i det igen. O hjälper mig med bra övningar så ska försöka att strukturera upp några bra pass. Något som ska publiceras här kanske? :) 

Kommentera här: