Onsdag

 
Onsdag kväll och färdig i skolan för denna dagen. Nu är det bara skriva och plugga fram till söndag kväll då tentan ska vara inlämnad. Ååh, jag längtar verkligen till jag är klar med denna utbildningen så jag kan börja jobba på heltid! Lever ett bra liv som student och trivs med det, men det kommer kännas såå skönt när man väl har sin fil.kand i handen och kan visa den på CV.t sen :)
 
Snart kommer pappan hem från jobbet, så ska sätta igång med lite kvällsmat till oss, och kanske blir det lite virkning också :) Trooor jag har bestämt mig för vilken färg jag ska ta nu ;) Ska bli så roligt att visa resultatet här på bloggen sen och även på min insta @byhedeblom där jag lägger upp allt jag virkar. Så in och kika där om ni inte gjort det ännu. Nu tar vi kväll! :)
 
 

Kommentera här: