Offline

Vardagsrum inspiration såhär på kvällskvisten. Och ja, jag är offline just nu. Med det menar jag att vi inte har något internet hemma längre utan jag har endast möjlighet att komma ut på nätet via mobilen. Jag har tyvärr inte så stor data på mobilen så det kommer bli lite svårt med uppdateringar. Men vi har internet i den nya lägenheten nu :) så jag får ta med laptopen dit eller gå in via mobilen. Gillar ju bäst att sitta vi datorn om jag ska skriva dock. Min mobil gör ju lite som den vill den :P Nu i veckan blir det plugg plugg plugg!!! Måste bli klar med min hemtenta och denna är verkligen något att bita i! Vilket jag gillar på sätt och vis, en för enkel tenta blir inget stimulerande. Jag hoppas iaf att jag blir klar till på fredag, så jag kan ägna mig åt jobb och allt som har med lägenheten att göra sen! :) 
 
Hoppas ni haft en fin helg i solskenet! :) 

Kommentera här: