Ett sista farväl

 
Nu är den här dagen över och jag känner både att jag vill att den ska vara över och att den aldrig ska gå över. Jag vill inte ta farväl... Men det finns inget jag kan göra, du finns inte längre här även fast jag från botten av mitt hjärta så gärna vill att du ska finnas. 
 
Det blev en så fin begravning och så fin musik som spelades till dig. Solen strålade in genom fönstret och lös på din kista precis när cermonin började, som om du närvarande på något sätt. När vår kära vän spelade och Patrik som sjöng, framförde Pink Floy - Comfortbly numb, som var ett av dina favoritband, så bara brast det. Det var såå himla fint framfört och personligt. Önskar jag hade kunnat dela med mig av det, för det var världsklass <3 Och "svampen" blomman från ditt favoritspel Super Mario från dina vänner, var ju så rörande vacker, personlig och unik <3
 
Det blev med andra ord en sorglig men fin dag att minnas och som jag kommer minnas för resten av mitt liv.
 
Jag älskar dig och saknar dig, det går inte en dag eller minut utan att jag tänker på dig. Fina storebror <3
1 Tilda Barkselius:

skriven

Så vackert skrivet, all kärlek till er!

Kommentera här: