Vi gifte oss i natt

 
Det var kanske för att vi satt och tittade på serien Friends (för tredje gången) igår kväll som detta kom upp. Serien finns ju på Netflix och vi har ju sett säsongerna ett antal gånger innan men iaf så var det giftemål i avsnittet och i natt drömde jag att vi gifte oss, jag och Ola. Men det gick inte riktigt som planerat. Jag hann inte fixa håret, ingen makeup, hade inga blommor, det enda som var fixat var klänningen kyrkan och festen. Och så Olas kostym då. Så stod jag med klänning på och skulle precis få i ordning hår och makeup så kommer Ola och säger - Vi ska till kyrkan om typ 5 minuter, du hinner inte detta nu. Så fick jag intala mig själv att - ok! jag hade ju inte planerat ordentligt och sagt att jag skulle ha blommor och makeup så jag får väl skylla mig själv. Haha! Ja, en liten blandning av mitt kaosartade huvud och en bröllopsdröm. 
 
Nu drar lilla L i mig och vill att jag ska komma och leka i hennes rum. :)
 
 

Kommentera här: