Lördag | News

 
Hej på er!
 
Det har ekat tomt här inne ett tag och det är väl på grund av att jag inte haft någon inspo alls om vad jag ska dela med mig av. Det har liksom bara gått i ett, dag ut, dag in och om igen osv... Men nu ser ni :) Nu har jag en nyhet som kommer innebära stora förändringar, inte bara för mig utan också för oss som familj. Både i vardagen och inte minst ekonomiskt. Jag har fått ett nytt jobb!!! :D och ska börja jobba heltid den 1.e september och ja, det är inom det som jag har utbildat mig! Det ska bli så himla spännande och jag är så förväntansfull! :)
 
Även i slutet på augusti och början på september ska vi ju totalrenovera vårt kök också så det kommer även bli förändringar i hemmet :) Det är en hel del på G men andra ord och det ska bli så roligt!
 
Kvällssol från balkongen in i vårt vardagsrum :)

Kommentera här: