Lördag

Vår lilla Nova :) <3
 
Den här veckan har varit helt galen.. Kräksjuka på kräksjuka och ja, i morgon var det ju dags för dopet för vår lilla Nova. Men idag mitt i alla förberedelser så fick vi ställa in. Allt fler har insjuknat i denna hemska kräksjukan som visade sig vara väldigt aggressiv. Vi beslutade att blåsa av alltihop och vi försöker boka en ny tid på måndag så snart som möjligt. Med tanke på hur många som inte kunde och inte ville komma så kände vi att det var bäst för alla om vi tar dopet när allt lugnat sig. Dopet kommer att bli av och det kommer bli hur bra som helst. Då har jag ju även lite mer tid på mig att öva sången som jag ska framföra :) Det blir lite speciellt att sjunga på sin egna dotters dop. Vi får se om jag klarar det utan tårar ;)

Nu ska vi ta kvällen och försöka slappna av! Det har vart så mycket den här veckan. Kanske inte egentligen, men jag vet att jag är en person med stora känslor och det kan stanna en del inne istället för att det kommer ut. Så ja, känslan av stress har varit större än den egentligen hade behövt att vara. Det är tur att jag har Ola som ser saker och ting på ett annat sätt och jag kan lugna mig. Men ja, jag kan inte dölja att jag är lite ledsen och besviken över att dopet inte blir av i morgon. Men som sagt, det kommer att bli av,, det kommer att bli bra och alla odds säger att vi ska satsa på att ha det längre fram.
 
Trevlig lördagskväll på er
1 Anonym:

skriven

Hörde av Mamma Lena...trist...men det viktigaste e att ni o alla andra blir friska... Kryakramenom från Farmen 🌸 🌱 🌸 🌱 🌸 🌱 🌸
//EvAG o Micke

2 Anonym:

skriven

Vilken sötnöt💕💕💕

3 Pauline :

skriven

Så söt!

Kommentera här: