Onsdag

Äntligen har jag fått lampan som jag velat ha så länge, ja ända sen den kom för ett år sen :) Nu står den här och vi inväntar även får nya fåtölj som borde komma om någon vecka eller så.
 
Hej på er! :) Nu har det ekat tomt här inne ett tag. Men det är ju så, jag uppdaterar när jag känner för det. Har heller inte haft en fungerande laptop på ett bra tag. Nu är den formaterad och nyinstallerad vilket gjorde susen! :) Nu funkar den bra igen. I helgen har vi haft babyshower för svägerskan som snart är beräknad att få, vilket innebär att våra barn får sin första kusin <3 Det ska bli såå spännande och roligt! Projektet som jag nämnde i inlägget innan är fortfarande aktuellt, men ännu inte bokat eller helt klar i planeringen. Vi inväntar hantverkare och det vet väl den erfarne att det kan ta lite tid.
 
Just nu sitter jag med en gskrikande 4.a månaders i famnen och matlagning på g uppe i köket så dags att stänga ner för en stund så återkommer jag med fler uppdateringar ;)
 
Hej så länge!

Kommentera här: