Onsdag

 
Jag försöker verkligen att koncentrera mig, men det är jättesvårt idag! Jag fick ju ett Bonsaiträd som jag hade u vardagsrummet ett tag, men det började tappa massa löv. Så bestämde mig för att flytta det till ett fönster i söderläge istället, eftersom det stod så i sitt förra hem, vilket blev vårt sovrum, så då fick jag ju flytta ner blommorna som stod i sovrummet ner till vardagsrummet istället. Och med andra blommor med lite höjd i bakom soffan gjorde det lite mysigare tycker jag :) Så är jag är nöjd! :) 

1 Matilda Berlin:

skriven

Men åh vad fint du har det! =)

Svar: Tack så mycket😘
Therese Hedeblom

2 josephine Asplund:

skriven

Snyggt :)
Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
Kram <3

Svar: Tack ☺️ Kram
Therese Hedeblom

3 evelin:

skriven

Hva fint ni har det :D

Svar: Tack snälla ☺️
Therese Hedeblom

Kommentera här: