Vecka 22 (21+2)

Hej vänner!
 
Hade en tenta igår, det gick väl. Men man känner alltid efter en tenta att man inte klarat den... Den var ganska krävande, så hade kramp i höger handled efter 4 timmars skrivande. Och bebis låg och sparkade titt com tätt under tentatiden. Lyckosparkar kanske? :) Kände dock att jag inte blev helt klar med sista frågan. Ja, vi får se hur det går när resultatet kommer. Det blir ju inte värre än att jag får göra om den, Men det har jag verkligen ingen lust med. Har klarat allt hittils så jag hoppas på att jag klarar denna också. 
 
Vi har även fått iordning lite i lägenheten i helgen. Ny säng till mig och sambon, pluss nya bäddmadrasser. Jag sover som en prinsessa nu när jag har mer plats och en madrass som formar sig efter kroppen. Och en ny tv bänk i vardagsrummet, ännu mer plats, och även städat ur förrådet. Nu kan jag gå in där igen :) Lägenheten känns helt plötsligt väldigt stor och rymlig. Men snart ska vi ställa in nya möbler till vår lilla. IKEA öppnar om en vecka i Uddevalla och jag ska stå och vänta vid entrén vid öppning! Hoppas att de har något bra öppningserbjudande. Annars har jag och sambon redan tittat ut vad vi ska ha till bebis. Det ska verkligen bli spännande att se vad det blir för något. Flicka eller pojke? 

Kommentera här: