Jul 2015 | Fotografering

 
 
Även iår tog jag tag i fotograferingen själv. Och eftersom det är så tråkigt väder ute, inte det minsta vitt så fick jag fixa till lite inomhus istället. Förra året blev bilderna på julkorten inte alls bra, hann ju inte fixa nya så det fick gå ändå. Önskar mig verkligen en riktig ordentlig kamera och objektiv i julklapp, men det dröjer nog innan jag äger en... 
 
Leia var väldigt positivt inställd på att få leka julenisse så hon tyckte det var skoj, en kort stund. Sen blev hon rastlös som ni ser ;) Det är väldigt svårt att få bra skärpa när hon rör sig hela tiden. Jag kan inte direkt göra några manuella inställningar på kameran, slutartid bländare osv.. Det är lite frustrerande ibland för jag få ta mååånga bilder. Så det blir vad det blir helt enkelt. :) Ovan har ni några av bilderna jag tog. Några sparar jag till julkorten. 
 
Nu blir det att sätta igång med maten och sen ikväll är det "Så mycket bättre" på tv! yey! Favoritprogrammet!:D Hoppas ni får en fin lördagskväll
1 Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma:

skriven

SÅ SÖT! <3

Svar: Tack! ☺️💕
Therese Hedeblom

Kommentera här: