Syskonkärlek

 
 
Eftersom Nova blev 5 månader idag så tog jag tillfället i akt att knäppa några bilder på barnen. Först skulle jag ta på Nova, men storasyster ville ju så gärna vara med lillasyster på bild och hålla henne. Leia vill ju så gärna ha klänning, ganska ofta och helst ska det ju vara rosa. Så idag sa jag att hon kunde ha sin finklänning på sig och hon blev såklart jätteglad. Men efter ett tag började hon spexa och stoja, som ni kan se ;) Nova blev också lite trött så fick avbryta efter en kort stund men några fick jag fångat på dom iaf :) Och som Leia tycker om sin lillasyster <3 Det är väldigt ofta pussar och kramar och kommentarer "Åh, jag älskar Nova jätte jätte mycket". Och Novas ansikte lyser upp som en sol så fort hon får se Leia eller höra hennes röst. Här bjuder jag på några fler bilder från idag :)
1 Mie Evnice:

skriven

Fantastiska bilder :)

Svar: Tack :)
Therese Hedeblom

2 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom:

skriven

Så fina bilder

3 Bella:

skriven

Åh så fina bilder!

Kommentera här: