Måndag

Nova som börjat vakna kring kl 05.00 nu varje morgon :) Här är en bild från helgen när Leia kommit in till vår säng, kollar på morgonshowen på tv och Nova sover sin "morgon/förmiddags-lur" :) Ganska härligt att starta dagarna såpass tidigt ändå. Kl 11,00 har man liksom redan gjort halva dagen. Hej på er! Nova har precis somnat igen och medan jag kollar på filmen ´Sing` kan jag sitta och skriva lite. Första dagen som Leia är tillbaka på förskolan igen. Hon har vart hemma i över en vecka nu och nu är jag riktigt trött på alla förkylningar, febertoppar och kräksjuka! Fy! Jag vill bara bli av med det nu... Leia är fortfarande lite förkyld dock, men såå glad hon var för att komma tillbaka till kompisarna på förskolan och att få leka där. Den här helgen har gått i rasande fart. Iväg och hämta bäddsoffa till gästrummet i lördags, efter det, laga mat, käka, sen bio. Och igår var O iväg och hjälpte en vän med att snickra ihop sin altan. Jag och barnen var hemma och var ute i vårsolen, sen var den helgen över. Ja, det går så sjukt fort med andra ord. Redan nästa vecka är det dags för dop för Nova (igen) :) Nu fick vi bokat tid och plats precis den dagen vi ville och det blir heller inte i kyrkan som var tänkt från början, utan nu blir det en väldigt vacker kyrka som ligger en bit utanför stan och dessutom hade vi ceremonin för min brors begravning där. Det kommer bli jättefint tror jag <3 Nu vaknade den lilla här igen :) Även snart dags att laga lunch - från Linas matkasse som levererades till dörren igår. Ha en riktigt fin måndag och start på veckan!

Kommentera här: