Leias tredje nyår

Hejsan! Idag är det nyårsafton ! Och ska jag vara ärlig så är jag ganska glad över att detta året är slut. Hoppas att 2016 blir ett mycket bättre år, även fast det kommer kännas tomt. Leia fick sin nyårsklännig i julklapp även iår och också den är från Lindex :) Försökte mig på att öva lite på att fota med nya objektivet och det är ju verkligen en vanesak. Gunghästen fick hon också i julklapp och den har jag målat om och klätt i fårskinnsfäll. Leia var lite försiktig med att gunga på den i början då hon är lite liten för den, men nu tyckte hon det var roligt :)
 
Ikväll ska vi fira in det nya året med svägerskan och vi ska även stå för förrätten idag som kommer bli spännande att laga. Receptet kommer jag dela med mig av i ett annat inlägg !
 
Trevlig nyår till er alla!

Kommentera här: