Virkad snöflinga

Vet att man kan köpa såna här i små förpackningar som dekoration till julgranen. Men det är busenkelt att göra själv (om man har vikat förut ska jag tillägga) Ni kan göra dom i vilket garn och vilken färg ni vill. Jag valde här ett silvrigt glitter garn :) Detta garnet jag använde är ganska hårt och "krullar" sig lite men det glittrar fint. Nu i juletid finns det så hila mycket fint pyssel att göra och jag ska garanterat göra fler. Dom här har jag gjort till min bror så han får lite juldekoration i den tråkiga miljö han befinner sig nu <3
 
Här har ni videon och en tutorial om ni också vill göra några stycken att hänga i granen :)
 
 
1 Emma -Merakibeauty.se:

skriven

åh så fint :)

Svar: Tack så mycket :)
Therese Hedeblom

2 a n n i k a:

skriven

Åhhh så fint :D

Svar: tack :)
Therese Hedeblom

Kommentera här: