Första Januari 2016

 
Nyårsafton blev lyckat, en lugn käll med god mat och trevligt sällskap. Leia somnade kl 23.40, hon var så tapper men hon orkade inte vara uppe till tolvslaget. Hon hade ju heller inte sovit middag på dagen så det var ändå otroligt att hon lyckades hålla sig vaken så länge. Men hon var allt bra trött. dag har vi bara varit hemma och haft en lugn dag.. Tror nog det blir en tidig kväll idag. Känns liksom som dagarna flyter ihop och man inte har riktigt koll på vilken dag det är. I helgen ska vi försöka ta tag i lite stök här hemma och lite andra ärenden. Livet rullar ju på som vanligt och just nu känns det lite svårt men det nya året kan tänkas innebära nya tag och mål. Fast just nu känns det lite svårt att ta tag i det.. 
 
Ja, första dagen på året är nog en ganska slapp dag för de flesta kan jag tro. Många känner sig nog lite orkeslösa och jag är en av dom. :P Sen finns det så klart andra som kanske startar nya året med enorm energi och pepp för alla nyårslöften mm. :) Jag har några nyårslöften som jag tänkte förverkliga, ett av dom är nog som många andra att komma i bättre form. Får se hur det går. Behövs lite mer planering med det känner jag innan jag sätter mig in i det till 100%. Sen ska jag även förska ta min examen till sommaren. 
 
Har ni några nyårslöften?:)

Kommentera här: