Tisdag

 
Dagen böjade bra bra idag :) Fick grattat min älskade sambo som fyller hela 26 år idag, men paket och sång vid sängen. Gått till jobbet för att stämma av lite planer framöver. Så nu hoppas jag och ska försöka få klart min examen till sommaren! :) 
Fattar inte riktigt vad det är som händer med mig, men jag började nästan grina idag för att jag inte hittade fjärrkontrollerna till tv.n. What's up with that!? Stress? Sorg? Jag vet inte riktigt och det är lite skrämmande när känslorna och nästan panik känslor kommer utan att man kan kontrollera det! 
Jag är ju medveten om det, så det jag kan göra är väl att försöka slappna av... 
 
Men iaf så känns det härligt att det där kalla vädret börjar försvinna eller hur? Mycket skönare när det är lite mildare ute så man kan gå ut och vara ute en stund utan att man tappar känsel i fingrar och tår. 
 
Hoppas ni haft en fin tisdag!

Kommentera här: