Torsdag

 
Nu har vintern kommit till Uddevalla! Riktigt kallt är det och väldigt fint med all de ginstrande snön tycker jag :) Idag har det kommit ännu mer snö. Bilderna är från igår då jag fick gå en sväng till Museet för att skriva lite. Men det fick bli en kort visit. Vi har ju även fått hem hela min brors samling av tv-spel så 8 eller 10 nya konsoller har flyttat in hos oss nu. Därav Wii U och Playstation 4, två st paystation 3 osv osv. Vi har iaf Wii U Fit som vi har provat :) Ganska kul faktiskt så nu har jag satt ett mål på -5 kg på 2 månader. Har gått upp ca 5 kg så vill gärna bli av med dom igen. Så får vi se hur detta ska gå. Måste ju verkligen hålla igen på sötsakerna nu, röra mig mer så ska det nog gå bra!
 
Det börjar närma sig slutet av skolarbetet för höstterminen. Det sista som ska in för hela sociologikursen ska in den 14.e januari. Jag har liksom släppt allt för har inte kunnat tänka på så mycket annat. Känner mig stressad för att jag verkligen inte vill sumpa min chans att få min examen till sommaren, så även fast jag inte känner att jag kan fokusera så känns det ändå som att jag kommer bli så besviken på mig själv om jag inte gör detta. Så ja... Vi får se hur det går. Man kan alltid göra uppsatsen vid ett senare tillfälle också. 
1 Johanna:

skriven

Vilken snygg hylla!

Svar: Tack! Ja jag är såå nöjd! ☺️
Therese Hedeblom

Kommentera här: