Ultraljud 2016

 
Idag har vi varit på ultraljud för... Ja, bm trodde att det ligger en liten flicka där inne <3 Så Leia kommer troligtvis få en lillasyster! :) Känslan som fanns innan var faktiskt att det skulle bli en flicka denna gången också. Vilket också de allra flesta trodde också. Men det finns ett MEN! Måste jag tillägga! Det finns en chans att det kan vara en pojk som ligger där inne eftersom det inte var det allra lättaste att se. Men med ca 75-80% säkerhet är det nog en lillasyster <3 Så som bm och också jag tittade efter något som skulle kunna vara tecken på en pojke, så såg vi inget sådant. :) 
 
Allt såg jättefint ut och det var en pigg liten bebis som sög på tummen, pillade sig i pannan och sparkade med sina små ben när vi tittade in till henne <3 Helt otroligt! Känner mig helt överväldigad av känslor och varm i hela kroppen! <3
 
Och ja! Vi har även fått hoppa tillbaka åtta!!.. Ja, åtta dagar av graviditeten. Så nu ligger jag en vecka före med magbilderna. Så jag kommer göra så att nästa magbild kommer jag först lägga ut i vecka 20, alltså den 31.e maj.
 
Sen var det ju också frågan, var det vad vi hade hoppats på? Även att huvudsaken är att allt ser bra och fint ut, så finns det ju ändå en liten tanke där. Annars hade vi inte tagit reda på könet denna gång. Vi skulle gärna kunna tänka oss en pojke, ha en av varje liksom, men som jag skrev känns allt så otroligt bra :) vi ska få en liten bebis med bf den 24.e oktober! Ett till litet mirakel som vi har skapat. Finare kan det inte bli <3 och det ska bli så häftigt att få uppleva allt det där igen. 
1 Mamma Malin:

skriven

Åå vad roligt! Längtar verkligen efter vårt ultraljud imorgon :) Grattis till (troligtvis) flickan :D

Svar: Tack så mycket ! Och grattis till er med<3
Therese Hedeblom

2 Linda:

skriven

Grattis, så härligt! :D

Svar: Tack! :) <3
Therese Hedeblom

3 jessy:

skriven

Åh, va kul! Grattis :D

Svar: Tack! 😊❤️
Therese Hedeblom

4 Josefina :

skriven

Grattis! Kul att följa din blogg under graviditeten, jag har också bf 24 oktober 😊

Svar: Vad roligt grattis!! :)
Therese Hedeblom

Kommentera här: