Hej från bebisbubblan | Julkort

Hej på er! Ja nu har hon kommit till världen vår lilla Nova :) Det enda som vi har ägnat oss åt de senaste veckorna är att bara vara så jag har liksom lagt allt åt sidan och bara fokuserat på vår lilla nykomling och övriga familjen. Hon föddes 3.e november, så alltså 10 dryga dagar över tiden. Jag tänkte skriva ihop en förlossningsberättelse också, men har inte börjat skriva på den ännu. 
 
Idag har jag försökt ta några bilder till årets julkort och iår får våra två små guldklimpar pryda kortet :) <3
Har fortfarande lite svårt att förstå att vi har två små barn <3
 
 
 
1 Elin:

skriven

Hej!

Jag skulle vilja tipsa dig om min nystartade Facebook grupp Bloggande småbarnsföräldrar.Skulle vara så roligt om du ville gå med 😊 Länk till gruppen finns bland mina länkar i bloggen

Kommentera här: