Nystart

Hej på er! Här ligger jag, med mobilen i handen, klockan är efter 00 och jag funderar över bloggen och att börja ta upp det igen. Men saken är ju den, ska jag göra det får jag höra det helhjärtat. Vi har flyttat till ett hus, som vi stormtrivs i, vi grejar lite då och då och det känns lite som det har landat nu kring all stress som varit. Visst har vi fortfarande en del på gång, så Helt lugnt är det ju inte. Speciellt inte med två små barn heller. 
 
Något behöver jag göra iallafall, skriva, ta foton, anvämda kreativiteten till något, måla, spela musik, lära mig mer om grafisk design, 
 
Men det första som behövs nu, det är sömn! så godnatt så ses vi snart igen! 
 
1 Cia:

skriven

Hej!
Såg att du hade virkat jättefina snöflingor i ett silvrigt glittergarn.
Vilket märke, vilket garn är det du har använt?
Tacksam för svar.
Mvh
Cia

Svar: Hej! Det var några år sedan, fyra år sedan om jag minns rätt, och jag har tyvärr inte etiketten kvar på garnet. Jag köpte det i en garnaffär i stan. Tror nog du kan få tag på sådant garn i de flesta garnaffärer :) mvh Therese
ThereseMariah

Kommentera här: